1. Polska bezgotówkowa
  2. Projekty
  3. 2025 | Kampania edukacyjna Click to Pay
2025 | Kampania edukacyjna Click to Pay

2025 | Kampania edukacyjna Click to Pay

2 min czytania

7 kwietnia 2025 roku Fundacja Polska Bezgotówkowa, we współpracy z organizacjami płatniczymi Mastercard i Visa, zainaugurowała kampanię edukacyjną promującą usługę Click to Pay – nowy standard płatności kartą w internecie. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat korzyści płynących z korzystania z tej metody płatności online.

Click to Pay to globalny standard płatności kartą w internecie, oparty na technologii tokenizacji danych karty. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy mogą dokonywać zakupów online bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty, co zapewnia szybkość, wygodę i bezpieczeństwo transakcji. 

Kampania edukacyjna, przygotowana przez agencję Wavemaker i studio F25, obejmuje materiały wideo emitowane w sieci, na urządzeniach SmartTV oraz w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram i TikTok. Kampania będzie prowadzona w dwóch odsłonach: kwiecień–czerwiec oraz wrzesień–listopad 2025 roku.

Usługa Click to Pay jest już dostępna u takich dostawców jak Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay. Trwają prace nad wdrożeniem usługi u pozostałych dostawców bramek płatniczych, agentów rozliczeniowych oraz dużych platform e-commerce.

Click to Pay odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy oczekują szybkich, wygodnych i bezpiecznych transakcji online. Dzięki eliminacji konieczności wpisywania danych karty przy każdym zakupie, proces zakupowy staje się prostszy i szybszy, co może przełożyć się na zwiększenie konwersji i poprawę wyników sprzedażowych e-sklepów.

Więcej informacji na temat usługi Click to Pay można znaleźć na stronie https://polskabezgotowkowa.pl/dla-ciebie/click-to-pay/

Jesteśmy gotowi,
by dzielić się z Tobą
wszystkim co wiemy!

Zapisz się do darmowego newslettera

Zapisz się do darmowego newslettera w ramach Akademii Przedsiębiorcy