Program Polska Bezgotówkowa dla instytucji publicznych i innych podmiotów
Odbierz darmowy terminal, wprowadź obsługę płatności bezgotówkowych i ułatw lokalnym mieszkańcom załatwianie codziennych spraw.
Wyciąg z Zasad Operacyjnych
Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego
Chcesz wprowadzić płatności kartą w urzędzie?
Uruchom płatności kartą w technologii zbliżeniowej i stykowej w terminalu POS lub płatności
kartami online w urzędzie. Zyskaj wsparcie finansowe do końca Programu Polski Bezgotówkowej
i refundację kosztów utrzymania terminala oraz transakcji kartowych.
Warunkiem uczestnictwa w Programie jest zawarcie umowy z wybranym Agentem Rozliczeniowym oraz brak zawartej umowy
z Agentem Rozliczeniowym na przyjmowanie płatności na 12 miesięcy przed przystąpieniem
do Programu. Do Programu można przystąpić tylko raz w trakcie jego trwania.
Możliwość załatwienia
sprawy przy jednym okienku
Redukcja kosztów związanych
z obrotem gotówkowym
Bezpieczeństwo
realizowanych transakcji
Pozytywne doświadczenie
klientów
Zwiększenie efektywności
pracy urzędu
Szybszy proces
obsługi klienta
Wsparcie finansowe
transakcji kartowych
do końca Programu
Refundacja kosztów
utrzymania terminala
Szkolenie dla jednostek
samorządowych
i urzędów
Wspólna promocja
płatności do obywateli
i przedsiębiorców