1. Polska bezgotówkowa
  2. Aktualności
2/3 Polaków planuje skorzystać z promocji na Black Friday

2/3 Polaków planuje skorzystać z promocji na Black Friday

Już 65% transakcji w sklepach i punktach usługowych realizowana jest bezgotówkowo Wielkimi krokami zbliża się czas intensywnych zakupów. Przed nami Black Friday, Cyber Monday, a następnie okres świąteczny. W tym roku aż 64 proc. Polaków chce skorzystać z promocji na Black Friday - wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista. Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdziła, jak zmieniają się preferencje zakupowe konsumentów i w jaki sposób właściciele małych biznesów mogą odpowiedzieć na te trendy, aby zwiększyć atrakcyjność swojej oferty.
Za nami druga edycja konferencji Future of Payments!

Za nami druga edycja konferencji Future of Payments!

22 października w Crowne Plaza Warsaw The HUB odbyła się druga edycja konferencji Future of Payments, organizowanej przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Tematyka wydarzenia została zdominowana przez kwestie związane z potencjałem AI, harmonią i inkluzywnością, przemianami społecznymi i gospodarczymi, a także wyzwaniami związanymi z bezpieczeństwem. Zwieńczeniem wydarzenia była uroczysta gala, podczas której wyróżniono i nagrodzono osoby, rozwiązania oraz firmy, które w istotny sposób wpłynęły na rozwój płatności cyfrowych.
Inspirujące rozmowy o przyszłości płatności II edycja Future of Payments już 22 października!

Inspirujące rozmowy o przyszłości płatności II edycja Future of Payments już 22 października!

Już 22 października w Warszawie, przedstawiciele polskiego sektora bankowego, eksperci międzynarodowych firm technologicznych, fintechów oraz administracji publicznej, a także doświadczone grono polskich i zagranicznych specjalistów będą dyskutować na temat przyszłości rynku płatniczego. Gościem specjalnym tegorocznej konferencji będzie Wicepremier, Minister Cyfryzacji - Krzysztof Gawkowski.
Płać, jak lubisz! Płatności cyfrowe pozytywnie postrzegane przez większość konsumentów

Płać, jak lubisz! Płatności cyfrowe pozytywnie postrzegane przez większość konsumentów

7 na 10 Polaków pozytywnie ocenia dostęp do wyboru metody płatności w sklepach i punktach samoobsługowych – pokazują wyniki badania przeprowadzonego z okazji Tygodnia Płatności Bezgotówkowych, odbywającego się między 14 a 22 października 2024 r. Co więcej, różnorodne rozwiązania płatnicze doceniane są również w komunikacji publicznej (62%), w urzędach miejskich i gminach wiejskich (61%) oraz w strefach parkingowych (58%). Cyfrowe formy płatności korzystnie postrzegane są także w maszynach vendingowych (53%), recycklomatach (45%), stacjach ładowania samochodów elektrycznych (38%) oraz datkomatach organizacji charytatywnych i kościołów (34%)1.
Bezgotówkowe Kino Objazdowe ponownie w trasie

Bezgotówkowe Kino Objazdowe ponownie w trasie

Po wakacyjnej przerwie Bezgotówkowe Kino Objazdowe, którego partnerem strategicznym jest Fundacja Polska Bezgotówkowa, kontynuuje podróż po Polsce. Akcja jest odpowiedzią na potrzebę edukacji w zakresie finansów cyfrowych oraz upowszechniania kultury wśród mieszkańców mniejszych miejscowości, w których na co dzień nie ma dostępu do kina. Z myślą o lokalnych przedsiębiorcach przygotowano mobilne biuro Fundacji, w którym można uzyskać szczegółowe informacje na temat płatności cyfrowych oraz dowiedzieć się, jakie programy wsparcia dla małych firm realizuje obecnie Fundacja.
Miej wpływ na rozwój płatności cyfrowych w Polsce - weź udział w II edycji konkursu Future of Payments!

Miej wpływ na rozwój płatności cyfrowych w Polsce - weź udział w II edycji konkursu Future of Payments!

Konkurs Future of Payments ma na celu wyróżnienie i nagrodzenie osób, rozwiązań oraz innowacji w dziedzinie płatności, technologii finansowych oraz zielonych rozwiązań, które w istotny sposób wpływają na rozwój płatności cyfrowych. Jest to już druga edycja konkursu, którego organizatorem jest Fundacja Polska Bezgotówkowa. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 września 2024 roku.

Polecane

Jesteśmy gotowi,
by dzielić się z Tobą
wszystkim co wiemy!

Zapisz się do darmowego newslettera

Zapisz się do darmowego newslettera w ramach Akademii Przedsiębiorcy